ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ضرورت تدوین طرح وسیع و مستمر در حوزه مهدویت

  • کد خبر: ۱۰۲۲۷۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
ضرورت تدوین طرح وسیع و مستمر در حوزه مهدویت
سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌های مهدوی مشهد، گفت: در عصر حاضر که به صورت شبانه روز ذهن جوانان ما مورد هجمه قرار دارد نیازمند توجه ویژه به مهدویت هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از جمله ضروریات عصر حاضر، توجه بیش از پیش به فلسفه مهدویت و تطبیق آن با شرایط روز جامعه است؛ مسئله‌ای که ناگفته پیداست که باید برای تنویر بیشتر ابعاد آن طرح و برنامه‌های مداوم، جامع و عملیاتی وجود داشته باشد.

در این راستا، شهردار مشهد ضمن اشاره به اینکه نیازمند ارائه مفاهیم حوزه مهدویت در قالب‌های به روز شده و نو هستیم، گفت: برهمین اساس به تشکل‌های فعال در حوزه مهدویت، تدوین یک طرح عمیق، وسیع و مستمر مهدویت را برای اجرا در سال ۱۴۰۱ پیشنهاد می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سیدعبدا... ارجائی در دیدار با جمعی از اعضای تشکل‌های مهدوی مشهد، افزود: در عصر حاضر که به صورت شبانه روز ذهن جوانان ما مورد هجمه قرار دارد نیازمند توجه ویژه به مهدویت هستیم.

وی اضافه کرد: برهمین اساس از تشکل‌های فعال در حوزه مهدویت درخواست می‌کنیم که در حوزه مهدویت برای همه اقشار جامعه پیر، جوان، زن، مرد، مذهبی، هیئتی و حتی غیرمذهبی و غیرهیئتی نیز برنامه داشته باشند و همه را تحت پوشش قرار دهند.

دلخوش به کمیت تشکل‌های مهدوی نباشیم

شهردار مشهد با بیان اینکه نباید دلمان را تنها به این خوش کنیم که ۳۰۰ تا ۴۰۰ تشکل مهدوی دور هم جمع می‌شوند و الفبای انتظار را ترویج می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت‌هایی مانند برپایی اجتماع منتظران بسیار خوب و مورد نیاز است، اما در کنار آن به اقداماتی عمیق هم نیاز داریم تا انتظار در عمق وجود جوانان نفوذ پیدا کند.

وی به برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: امسال که بهار را با مهدویت ادغام کرده ایم مفاهیم فرح بخش بسیاری ایجاد شده است؛ زیرا یاد امام زمان (عج) انسان را شاد می‌کند و به تکاپو می‌اندازد.

تدوین برنامه جامع سامان‌دهی حمایت از تشکل‌ها در سال ۱۴۰۱

معاون شهردار مشهد و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز د‌ر این مراسم گفت: برنامه جامع سامان‌دهی حمایت از تشکل‌ها درحال پیگیری و تدوین است و سال ۱۴۰۱ عملیاتی خواهد شد.

حسین باغ‌گلی افزود: همچنین مقرر شد تا ۲۰۰ مجموعه مرتبط با تشکل‌های کوچک‌تر، هیئت‌ها و مساجد نیز با کمک شهرداری‌های مناطق فضا‌آرایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->